Sunday 21 September 2014




منیاندہ اور کاونٹری سے تعلق رکھنے والی مشہور سیاسی و سماجی شخصیت چوہدری محمد یونس منہاس کے بتیجے اور پرویز منہاس کے بیٹے خرم پرویز کی شادی سٹوک آن ٹرینٹ کے محمد یاسین منہاس المعروف ٹیڈی یاسین آف کنگر ؍ منیاندہ کی بیٹی اور ندیم منہاس کی بھانجی سے بخوبی انجام پائی ہے ۔ دُولہا کو پاکستان کے روایتی طریقے سے گھوڑے پر بٹھایاگیا۔ دُولہا کے دادا چوہدری خادم حسین منہاس ، دولہا کے والد پرویز منہاس دُولہا کے تایا چوہدری محمد یونس منہاس اور تا یا جاوید منہاس نے شادی میں شرکت کرنے والے تمام دوستوں اور رشتہ داروں کا شکریہ ادا کیا۔ خوشی کے اس موقع کے پر حسیب اشرف آف سکرانہ اینڈ سٹوک کی فرمائش پر مشہور پنجابی گلوکار عالم لوہار کا گایا ہوا ایک پرانا گانا بھی ملاحظہ فرمائیں۔اگر گانا پسند نہ آئے تو یونین کونسل سموٹ کے سابق سیکریٹری محمد اشرف مرحوم آف سکرانہ کے بیٹے حسیب اشرف کے ہوٹل کے باہر احتجاجی دھرنا دے سکتے ہیں۔*** جس دن میرا’’ ویاہ‘‘ ہووئے گا۔ہر پاسے ٹھاہ ٹھاہ ہووئے گا۔میرے سجن تے بیلی *بھولا جٹ تے شیخو تیلی *مناں ڈوگر تے صادق سہیلا*احماں پھتہ‘تے رحماں،جھیلا*رانا صفدر تے بابو منی *نیفا کاکا ،تے دِیناں چنی *سب نوں چڑھیا چاہ ہووئے گا*جس دن میرا ویاہ ہووے گا** *۔ وَن سو ونے لیڑے پاکے *آون گئے سارے ٹوہر جما کے *ساک برادر ، غیر پرائے *میرے مامے تے چاچے تائے *پہناں پہائی ہوسن راضی *چھُٹے گی فیر آتش بازی *ہر پاسے ٹھاہ ٹھاہ ہووئے گا ۔جس دن میرا ویاہ ہو وئے گا۔***آوے گی شہروں ماسی بیگاں۔ہر پاسن کھڑکن گیا ں دیگاں ۔ڈھنڈ پاوئے گا شادا، نائی۔دِیومسالحے چھیتی پائی۔رکھے گا اُہ دیگاں لاہ کے۔

خوب پلا ،تے زردے کھا کے۔ہر کوئی اپنی راہ ہووئے گا *جس دن میرا ویہاہ ہو وئے گا**دَساں کی میں اوس دیہاڑے ،کہیاں نو ں اُٹھن گے ساڑے۔ہون گے بہتے تتے کوسے ۔جاگ پہین گے سجرے روسے ۔سَبناں وَلے پے گا جانڑا۔منتاں کر کر نال منانڑا۔نک نک ہویا ساہ ہووئے گا*جس دن میرا ویہاہ ہوگئے *کانیاں گنجیاں تے ٹوٹنیاں روحاں۔بہین گیاں آ وِچ آبرواں۔اے ترتی تے سِم دے پھوڑے۔اَنھے لولے تے لنگڑے کوڑھے ۔اُچی اُچی پاون گے ہاڑا۔شالا جُگ جُگ جیوے لاڑا۔ویلا بے پرواہ ہووئے گا*جس دِن میرا ویہاہ ہووئے گا*پاویں چنگی تے پاویں مہاڑی۔نکلے ڈولے وِچوں لاڑی۔؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟ آن دوالے ہونڑ گئے لاگی ۔جھگڑا خواہ مخواہ ہووئے گا*جس دن میرا ویہاہ ہووئے گا **کجھ دن میرے دِل دی رانی۔ پی وے گی نہ کلیہوں پانی۔مُڑ ہووئے گا اُہ ہی رونڑاں۔آٹا تیل کیو،نہیں ہونڑا۔ ہون گئیاں مُڑ ٹوکاں نوکاں۔تکناں فیر تماشا لوکاں۔سینا سڑکے سواہ ہووئے گا ۔جس دِن میرا ویہاہ ہووئے گا۔***ہُن پتا لغا پہاپا جی جے عالم لوہار کہہ آخی گیا؟؟؟ ۔بیاہ ایویں نی ہونڑیں
Next
Newer Post
Previous
This is the last post.

0 comments:

Post a Comment